2011-10-08
 18:44:57

Mary Kay-klass

Va trött jag va igår. Kändes som man hade varit ute o festat på torsdagskvällen... Det hade jag såklart inte. Jag va bara hos några vänner och hade helmysigt men det räckte tydligen när man inte är van att åka ut o göra nånting annars.

Jag va faktiskt på en "Mary Kay-klass" som finaste Jennie hade. Jennie är fristående hudvårdskonsult och håller klasser i både hudvård och sminkning. Mycket intressant och lärorikt. Man får själv testa produkterna under instruktioner från Jennie och lära sig hur man ska ta hand om sin hy, hur man ska göra för att få bästa resultat när man lägger en makeup mm. Är du intresserad så kontakta gärna Jennie direkt eller fråga mig så kan jag berätta det jag vet eller vara en länk emellan :)

Jennie kommer att komma hem till mig, troligtvis i slutet på månaden, för att ha en hudvårdsklass. Intresserad? Jag kommer fråga några av er om ni vill vara med. Det kommer bli jättekul!


Jennie
PUBLICERAT: 2011-10-09, 21:34:38 | URL: http://itsgoodtodream.blogg.se/

Jättehärligt att du kunde komma! Ska bli så kul och besöka er! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: