2011-12-13
 20:26:55

Hinner tyvärr inte skriva så mycket här......

Hinner tyvärr inte skriva så mycket här... Blir väl så vissa perioder när det är mycket annat som ska göras... Igår va det luciafirande på fsk. Jättegulligt såklart o Kevin va världens sötaste tomte. Med oss hade vi såklart världens sötaste tomtegumma till lillasyster också. Bilder kommer så fort jag får tid. Sen är det stallet som ska hinnas med plus att jag börjar få lite panik med bröllopsförberedelserna. Det har legat lite på is eftersom det inte funnits så mycket att göra tills jag idag kom på att man kanske ska göra nåt form av program och sånt... Ja vad är det mer man ska hinna med? Lägga Kevin tar förstås sin lilla tid och sen hinns det inte med så mycket mer! Nu sitter jag bara i soffan o slappar för nu ORKAR jag inget annat. Har varit full fart hos en väninna idag i deras nya hus. 3 mammor och 6 barn :-) Så nu är jag helt slut. Får hoppas på en uppdatering snart igen...


Anonym
PUBLICERAT: 2012-01-07, 13:29:56 | URL: http://lifeastheres.blogg.se/

dags att uppdatera nu va ? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: