2011-12-07
 20:14:14

Julkorten snart klara

Laddade ner Gimp idag så nu har jag suttit och gjort julkort :) Kommer säkert lägga upp det här också men först vill jag såklart skicka ut det till alla nära och kära så de har möjlighet att se det först :) Bara att skriva ut dom imorn och det brukar ju va lättare sagt än gjort för att få det bra... Utskriften blir av nån anledning inte exakt som bilden visar på datorn att den ska bli. Alltid nån kant som skalas av mer än den ska osv. :/

Har blivit lite tomt på inlägg och bilder här nu men det beror mycket på att de grejer som är intressanta att skriva om vill jag inte riktigt skriva om hehe. Jag menar det här med bröllopet... jag vill så gärna berätta allt och visa bilder på allt jag köpt men eftersom fler av dom som ska komma på bröllopet läser här så vill jag inte "avslöja" eller visa precis ALLT de ska få se sen! Jaja, så är det med det :)

Nu ska jag in o starta tv'n som är pausad på Bonde söker fru. Sista avsnittet då Linda åker tillbaka till paren för att se hur det gick sen... Så tjing på er ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: