2011-12-08
 11:54:00

Mary Kay mascara -Utvärdering

Första gången jag testade denna mascara på första hudvårdsklassen blev jag inte alls imponerad... Jag vill ha en mascara som verkligen syns! Men nu fick jag ju denna i julklapp av snälla Jennie och när jag nu hunnit testa den ett par dagar här hemma så... OJ va bra den är! Jag har nog aldrig haft en mascara som böjer fransarna så mycket som denna gör och den separerar verkligen och gör dom tjocka o jämna o fina :) Kaaan va en fortsatt favorit som jag till o med köper igen! ;)

(Vet inte varför det såg så annorlunda ut första gången jag provade den... Kan varit ljuset? Engångsborsten? Eller bara att jag inte tog tillräckligt. Tycker faktiskt att det alltid tar ett par användningar innan mascaran "ordnar till sig" när man testar en helt ny!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: