2011-10-08
 21:27:37

En tumme UPP o en NER

Idag tog vi transporten till Vimmerby och Vidersborg för att hämta Iselinns vårdträd. Hann tyvärr inte gräva ner det idag dock men det ska göras imorn! Bilder kommer då.

Va visst marknad i Vimmerby idag. Det märkte vi när vi åkte in på system-parkeringen med transporten bakom hehe, det var knökfullt!! Det stod bilar där de inte skulle stå till och med och med transport efter bilen va det inget annat än att vi också fick skapa en "ny" parkeringsruta :P När vi väl skulle åka igen började jag se mig omkring och klia mig i huvet... Och inte så lite heller. -"Hur tusan skulle jag komma ut??" Kunde inte svänga runt pga för litet utrymme + bilar ivägen, kunde inte backa pga parkerad bil bakom... Gaaah... Fanns inget annat val än att köra fram lite och sen backa 90 grader upp för en backe och dessutom in mellan två bilar. Med massor av folk i både bilarna och gående runt omkring som stirrade så vart det lite svettigt ;) Men med två små korrigeringar gick det jättebra och jag fick till och med tummen upp av en gubbe sa Percy hehe.

Jo, igår kom förresten en liten lastbil hit o lämpade av våran säng-gavel som vi skulle fått för lääääääääänge sen!!!!!!! Fick sängen för flera månader sen och NU kom gaveln. Extremt dålig stil när man dessutom inte fick något avdrag på priset! Tummen ner för det! >:-( Ska sätta upp den imorn. Kommer bli super :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: