2011-10-30
 19:31:21

Mary Kay-klass

Haft en jättetrevlig, kul och intressant eftermiddag här med fina vänner! Vi har haft Mary Kay-klass för hudvårdskonsulten Jennie Svensson som är sååå duktig :) Kan verkligen rekommendera att be henne komma hem till dig och dina vänner för några roliga och timmar med "wow-upplevelse". Det är så bra att man faktiskt får testa produkterna innan man köper dom och att man dessutom får nöjdhetsgaranti gör det ju inte sämre precis! Jag köpte ett produktpaket som ska bli jättespännande att testa och som "värdinna" fick jag även ett "satin-hands-set som garanterat kommer göra underverk för mina händer. TACK Jennie och Tack Ni andra för en superbra eftermiddag :)

Nu ska jag och mitt superfräscha ansikte päsa ner mig i soffan med resten av familjen och äta upp blåbärspajen som blev kvar :P Mmm... Hoppas Ni haft en lika bra helg som jag!! Tjing


Jennie
PUBLICERAT: 2011-10-30, 22:31:47 | URL: http://itsgoodtodream.blogg.se/

Det var jättetrevligt och mysigt! Så mysigt hemma hos er! Ska bli så roligt att få testa lite färger på er med med all sminkning som kommer! :D

Kramar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: