2011-10-27
 12:53:39

Fullt upp

Gaah, har så mycket i huvet nu så jag vet knappt vad jag ska göra...

Pratat med folk på skatteverket i sammanlagt en timma idag. Den första suckade sig igenom 20 minuter, den andra lät ansträngande trevlig och till slut lyckades jag ringa till en kvinna... Ja, de andra va män vilket inte borde ha med saken att göra men man reagerar ju när man till slut kommer till en kvinna som svarar glatt, är jättetrevlig, hjälpsam och raka motsatsen till tjurgubbarna som bara lät trötta och besvärade...! Hur som hellst... våran revisor lär få mycket att göra nästa år hehe.

Vad gäller tankar och fundering nr. 2 så har vi gjort lite framsteg som vi snart kommer kunna berätta om. Det finns ju en sak som jag skrivit lite om tidigare, som hittills och någon vecka till kommer vara lite hemlig. Det har blivit ett antal timmars funderingar fram och tillbaka, en del motgångar och besked som försvårat det hela men nu verkar allt lösa sig till det bästa :D Det här känns så BRA! Idag kommer jag dessutom göra en av de största investeringar i sammanhanget :) Är lite spänd faktiskt, men det är en häftig känsla. En lycklig känsla :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: