2011-10-13
 16:43:16

Decléor Paris

Igår skrev jag att jag fick en present av snälla snälla K :) Och det va denna finfina påse hon kom bärandes på.
En riiiktig toppenpresent när det gäller mig!!

Och vad fanns då i denna ljuvliga påse? Jo, inte mindre än allt det här:

En superfin necessär vilket inte kunde bli bättre då jag, senast igår, tänkte att jag verkligen måste köpa en ny fin nessesär snart! Sen är det allt från, rengöringsgel och dag -och natt-kräm till olika kroppsprodukter som jag faktiskt inte läst på så mycket om än. Nåt va iallafall jättebra till de små striorna jag fått på magen av graviditeten. Och sen nån lyxig lotion som luktar mumma :) Får som sagt ta reda på vart och i vilken ordning man använder allt :)
ETT STORT TACK TILL BÄSTA K!!


Jennie
PUBLICERAT: 2011-10-15, 21:27:13 | URL: http://itsgoodtodream.blogg.se/

Oj, då ska det bli spännande o se om du får några resultat av dessa :) Då antar jag att det kanske inte blir någon klass eller?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: