2011-10-11
 19:12:11

badrumsbänken

Känns som det va evigheter sen jag skrev här fast det bara va igår jag "missade"...

Idag har jag hunnit med en del. Ränsade t.ex. upp i badrummet bland alla kassar. Som jag skrivit tidigare har vi alla handdukar och i princip allt man har i badrummet i kassar. Detta eftersom vi inte haft nån bänk/skåp då det blev fuktskadat och åkte ut! Så låt mig nu presentera det mest SLARVIGA bygget jag nånsin gjort, haha! Jag gjorde det alltså snabbt och slarvigt med flit eftersom chansen då är större att vi snart skaffar en ny bänk in dit :P Okej, inte slarvigt på så sätt att hyllplanen är sneda men som ni ser så slarvade jag oerhört med målningen ;) Jag målade BARA det som syns. Och från denna vinkel gjorde jag visst inte ens det hihi. Men den fyller sin funktion. (Översta skivan tog jag från förra bänken).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: