2011-10-06
 10:53:33

6 oktober

Kevin är på fsk o både jag o Iselinn har hittills hunnit duscha/bada. Det är så kul att bada tjejja för hon njuter verkligen. Annat är det när hon ska upp och man måste komma åt att torka överallt! Hon har ju blivit så rund o go så det är hudväck lite överallt nu :)

Får se vad som hinns med idag. Skulle behöva måla bänken jag "slagit ihop" till badrummet. Har sågat och skruvat klart allt och till o med hyllplanen sitter där de ska. Blev bra tror jag. Men som sagt... Måla den och sen får ni se resultaten. Får se om det blir godkänt.

Ikväll bär det av till Linneryd på Mary Kay-klass med bästa hudvårdskonsulten Jennie! :) Får se hur mycket Iselinn låter mig vara med men hur som helst ska det bli kul att se hur det går till så kanske jag kan bjuda in Jennie och ha en klass här hos mig sen om det är några som är intresserade!!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: