2011-11-05
 23:41:48

avslöjandet

Nu borde alla berörda ha fått sin inbjudan :) och jag anser det därför vara läge att, även här, avslöja att...... det vankas bröllop...! Jo men visst är det så :D Jag ska gifta mig ♥ hihi, och det känns sååå bra.

Jag och Percy har varit tillsammans i över 8 år, varit förlovade i över 5 år, har egen gård och 2 barn så det är knappast ett förhastat beslut vi tagit :P Nej, detta känns som att en stor puzzelbit av våra liv har hittat sin plats. Jag vill leva tillsammans med Percy nu och för alltid och det känns som att vi verkligen visar det genom att gifta oss. Det känns även som att vi i och med detta knyter ihop familjen helt och hållet!

Som ni säkert förstår så kommer ni med all säkerhet få läsa en del om detta i bloggen då bröllopstankarna och planerna upptar en stor del av min tid ;) (oundvikligt, hehe). Men för tillfället säger jag Godnatt så länge...

/blivande fru Fredriksen ;)


Therese J
PUBLICERAT: 2011-11-06, 11:17:04

Stort grattis cim :) Så himla roligt och framförallt fantastiskt :) Klart ni ska gifta er, det säger sig ju självt hehe. ser fram emot att läsa om bröllopsplanerna osv :)


Cim
PUBLICERAT: 2011-11-06, 12:19:00

TACK Therese :) Ja det ska bli himla skoj!!


Maria
PUBLICERAT: 2011-11-07, 14:18:38

GRATTIS!!Vad roligt!!


Cim
PUBLICERAT: 2011-11-07, 15:56:34

TACK Maria :D Ja jättekul!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: