2011-11-02
 18:54:09

En egen spa-timme :)

Nej, det ÄR verkligen inte JAG att deppa!! Tror inte jag haft nån depression på många många år. Måste varit 2005 har jag för mig när vi bodde i Gullgärde. Den hösten/vintern tog musten ur mig minns jag. Tror det fruktansvärda arbetet va en stor anledning till det... Klart man kan ha bra och dåliga dagar men att gå runt o va nere, NÄ DÅ, inte jag inte! Tror jag är ganska optimistisk vad gäller det mesta :D

Idag passade jag på att skämma bort mig lite extra... Använde nog alla hudvårdsprodukter jag äger. Ok, nästan. Jag sparade Mary Kay-produkterna eftersom Jennie sagt att man inte ska blanda olika märken för mycket och nu har jag ju kört med ett annat märke ett tag. (Men de produkterna är snart slut och då blir det spännande att testa allt nytt!) Hur som helst blev det en lyxig "dusch-peeling" som doftade hm... eucalyptus måste det varit, yammi :) Sen ansiktsrengöring, en ansiktsmask och peeling i samma, sen en nattkräm som är som vax man måste mjuka upp hehe, känns lite lustigt men är såå skönt. På benen och magen där jag har små strior från graviditeten har jag kört en slags olja jag fått  och efter den en kräm som verkar ihop med oljan. Luktar citron :P och har faktiskt gett resultat tycker jag allt! Jo, jag testade ju även mitt Satin Lip -set från Mary Kay som jag fick levererat från Jennie idag. Först en "läpp-mask" och sen ett balsam. Så nu känner jag mig tipp-topp :D Känns faktiskt hel-lyxigt att få rå om sig själv med jämna mellanrum! Och lyxiga produkter höjer faktiskt känslan några steg till ;D


Jennie
PUBLICERAT: 2011-11-02, 21:42:30 | URL: http://itsgoodtodream.blogg.se/

Just det! Man känner verkligen vad hemma spa innebär! Inga problem vännen, säg bara till,och kan jag så kommer jag. Haha du skulle sett oss EFTER Brestorps-backen! :S USCH! Jag försöker också lära min kropp vad kondition innebär, mår ju så himla bra efteråt :D Kramar! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: