2011-11-29
 10:38:51

Upp o hoppa

Försov oss visst idag... Kevin ville upp kl 06:00 men jag sa att han skulle sova lite till. Och då gjorde han det hehe. Men det kändes bara som att jag blundade till och öppnade ögonen direkt igen men när jag såg på klockan va hon halv 9!! Och Kevin ska va på fsk kl 9 vilket jag insåg att vi INTE skulle hinna till. Så bara att ringa o säga att vi komme lite senare och i lugn och ro gå ner och byta blöjor och äta lite frukost. Men nu så, nu är jag pigg o vaken så nu ska jag ta tag i lite budgetplanering för bröllopet va det tänkt.

Och vad gäller bröllopet så är sista anmälningsdagen imorn och jag väntar fortfarande på att några ska svara... Men vi verkar bli en hel del iallafall :) Nästan alla inbjudna. Kul! Jag hade såå gärna velat bjuda fler! Det hade jag verkligen, men det känns som man måste dra gränsen nånstans. Börjar man bjuda vissa vänner och bekanta måste man helt plötsligt bjuda "dom och dom" också och då blir det sådär gigantiskt stort som vi inte vill ha det. Dock så är såklart kyrkan öppen för alla så dit är ni mer än välkomna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: