2011-11-14
 20:12:23

Provat den vita klänningen

Klänningen är hemtad och provad :) Superfin! Men fy vilken klaustrofobosk skräck-känsla jag fick när jag skulle försöka få på mig den... OCH FASTNADE!!! x) Det är precis att jag kommer igenom "midjedelen" trots att jag snör upp så mycket det går i ryggen. Den är absolut inte för liten, den ska ju va så för att sitta åt när den väl är på men oj va svårt det va. Det är inget jag gör själv nästa gång. Behöver definitivt hjälp med det. Och att få av den sen då, haha. Fick hoppa i flera minuter för att, i varje hopp kunna dra upp den mer och mer över huvudet :P

Eftersom jag va ensam och provade den lyckades jag ju inte snöra den helt i ryggen så jag vet faktiskt inte exakt hur den ser ut på än, mer än att det är mycket tyg, pärlor, släp och... nä, jag tänker inte avslöja mer :P Dock kändes det som "fel" miljö att prova den i. Det kändes nästan FÖR fint om man kan säga så... Men det är väl kanske för att jag inte är van att ha klänning alls. Jag hoppas den kommer till sin rätt i kyrkan!
Och hoppas Percy tycker om den!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: