2011-11-16
 21:09:59

Klänningen provad på riktigt

Idag hjälpte mamma mig med min klänning. Hon hjälpte mig alltså att få på den och snöra åt i ryggen... och gosh va den satt bra :) Är verkligen supernöjd. Inte en enda justering behöver göras vilket jag befarade. Eller jo, två små sömmar i jacketten (tror jag det heter) för att den ska bli slät i ryggen. Nu längtar jag ännu mer till januari! :)

Oj va mycket bröllopsinlägg det blir nu mendet går liksom inte tänka på så mycket annat vissa dagar ;) Det är mycket som ska planeras trots att det inte blir gigantiskt!


Jennie
PUBLICERAT: 2011-11-17, 06:36:15 | URL: http://itsgoodtodream.blogg.se/

Oja det finns 4 nu :D Jag har ju iphone vilket ger möjligehter till en speciell app som man kan skriva inlägg ifrån :) Men om man vill skriva något från telefonen någon gång kan du gå in på dina inställningar och skriva i ditt telefonnummer så att bloggen bara kan ta emot från ditt nummer. Sen får du ett nummer att skicka till och du helt enkelt smsar in dina inlägg :)

Vad roligt att klänningen böev så bra!!! Kramar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: