2011-11-02
 11:23:44

höstdepp?

Är verkligen helt slut i både kroppen och huvet! Kan det va mörkret?? Ja det är nog det... Det tillsammans med sömnbrist gör mig helt snurrig och allmänt förvirrad känner jag. Va hos revisorn nyss och att förstå sig på allt han babblar om är inte lätt även om man är skärpt till tusen så detta va en mycket ansträngande timma :/

Hade med mig en hög brev i bilen som jag tänkte posta också men kom jag ihåg det eller... Nä :( Nä usch, skulle mer än gärna ta en lur på soffan nu men gör jag det kommer jag väl aldrig upp igen. Kanske bäst att göra lite nytta istället. Känner mig sååå positiv idag :/ Not! Men det får ni ha överséende med. Det vart ju en liten uppdatering här iallafall.


Jennie
PUBLICERAT: 2011-11-02, 16:24:44 | URL: http://itsgoodtodream.blogg.se/

Men Cim! Inte deppa ihop nu, jag är också depp på hösten! Jag kan komma till dig en dag och mysa med Iselin och laga mat så kan du sova lite :D Kram!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: