2011-11-14
 12:07:42

HAPPYFACE...

...men nervös så in i bomben! Fick just ett samtal från DHL om att han hade fått med sig ett paket som det står mitt namn på. Just HAN skulle egentligen INTE haft med sig det paketet eftersom han skulle till Ullricehamn egentligen... Men nu va han av någon anledning i Mariannelund på Preem hehe, fattade inte riktigt men men, jag sa att han kunde lämna paketet där och vet ni vad...? JAG TROR DET ÄR MIN KLÄNNING!! :D Hihi. Det står på DHL's sida att paketet är i Gbg men som sagt... han hade fått med sig fel paket så troligtvis får jag den tidigare än det är tänkt :) Hoppas det är den.

Meeeeen det är knappt jag vågar åka och hämta den :P Har ju aldrig sett den på riktigt. TÄNK om den inte passar... Eller ja, det hade jag ju med i beräkningen eftersom jag beställde så tidigt för då kan man ju lämna in den och få den ändrad. Gaah, är lite lagom nervös ;) Detta är ju faktiskt den viktigaste klänning man köper i livet! Trodde inte att jag brydde mig så mycket om det men nu när det är "på riktigt" så känns det annorlunda. Jaja, nog tjatat... får se när jag tar mod till mig att åka :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: