2011-11-14
 20:26:45

fula rubriker

Sitter vid Percys dator nu för jag tror min håller på att lägga av snart :( Den mår inte direkt bra och känner inte för att göra saker och ting särskilt fort längre. Okej, den ÄR gammal Percy ;) men så här ska den minsan INTE bete sig ändå! Eller är det därför den gör det...? hehe. Blir absolut en ny inom snar framtid.

Hur som helst... Vi har Mozilla vanligtvis men testade gå in här på bloggen via Explorer nu och hm... det ser inte ut som det ska riktigt. Inläggsrubrikerna ligger för högt till exempel och sen märkte jag att teckensnittet är anorlunda också. Kan tänka mig att det beror på att Percy inte har Word eller Publisher installerat, eller? Och NU såg jag även att hela sidan är vänster-ställd!?? Ja det va då INTE snyggt. Aja bara så ni som kör med Explorer (kanske nån annan webbläsare också) vet att det inte är jag som medvetet gjort det så "fult" :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: