2011-11-22
 18:11:54

En trött plutt

Hihi, filmade Kevin nyss vid matbordet... Stackarn va så trött så han somnade med mat i munnen :/ :) Det är verkligen jobbigt de dagar då han inte sover på förskolan! Och när han kommer hem vill han inte sova direkt heller o sen blir klockan 4 o då känner jag att det är alldeles för sent, för då vaknar han vid 6 och är uppe halva natten istället!

Hur som helst så va vi ute länge idag. Igår fick han rida på hästarna när vi tog ut dom till hagen från stallet men han blev ledsen för att det va så kort väg... så idag red han på Grålle på banan ääända tills han själv inte ville mer :D Det tyckte han va superkul! :)


Fraj
PUBLICERAT: 2011-11-22, 20:20:41 | URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Hahaha det ska börjas i tid, det kommer bli en bra hästkarl av den ungen! ;)



Eh, just nu har jag ett fyrtiotal i varierande åldrar och modeller, haha

Skämt åsido, jag jobbar som hästskötare i Tyskland, tyvärr har jag inte med min egen häst ner, men hemma i Sverige har jag en fyraårig halvblodskorsning :)


Gossanfoto
PUBLICERAT: 2011-11-23, 00:24:51 | URL: http://gossanfoto.blogg.se/

sv: Så lite så!! :) Åh tack så jättemycket!! Det värmer! Ha det bra du med. Kram! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: