2011-11-23
 10:12:19

Det va inte julafton...

Ja, för er som läst förra inlägget så vet ni att Kevin va skapligt trött igår kväll då han somnade vid matbordet. Eftersom han inte hade sovit nåt på dagen visste vi av erfarenhet att han minsann INTE skulle sova hela natten när han somnar halv 6... Nä, vid halv 9 va han klarvaken och sa att han va hungrig. Han fick komma ner och äta lite smörgås med oss i soffan och sen sa jag att vi skulle gå och lägga oss... Då blev han sååå ledsen!! Jag undrade va det va och han grät fram att -"Inte sova, det är julafton idag! Jag ska öppna julklappar med bilar i...!" :'-( Lilla gosplutten hade förmodligen drömt att det va julafton för han va helt säker på det. Tyckte så synd om honom men samtidigt gick det inte låta bli att småskratta lite :) ♥


Fraj
PUBLICERAT: 2011-11-23, 13:09:00 | URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Jag vet inte, han är ju ung fortfarande, så jag hoppas väl på att bara är en blandning mellan en jävla massa hormoner och miljöombytet så han blir en normal häst när han bott in sig lite...



Nej det är tillfälligt, jag skulle inte hamnat här alls egentligen, tänkte ta ett pluggfritt år efter studenten och sen sätta mig i skolbänkn igen, men kände mig inte riktigt klar med det här hästeriet... ;)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: