2011-11-27
 20:49:11

27 år, oj oj oj ;)

Hopp... då va man ett år äldre. Går så fort tycker jag haha. Jag sa till Percy idag att "jag kommer ihåg när jag va 15 och ville fylla 17 för jag tyckte 17 va så fin ålder att va" hehe. Seventeen, hm, ja jag gillade det av nån anledning. Men va hände sen? Då vart man helt plötsligt 10 år äldre... :P

Hur som hellst har jag haft en toppendag. Bara tagit det lugnt. Tänt ljus. Percy hämtade kinamat. Fikat. Myst. Dagen har varit perfekt! Redigt mysigt att fylla år på första advent måste jag säga. Va några år sen sist det blev så. Och tack mina underbara för presenterna. Imorn ska jag beställa en av presenterna... En mycket personlig grej jag kanske visar när den kommit. Nu har även "Socker-kicks-Kevin" somnat ;) så nu blir det soffmys med finaste ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: