2011-03-08
 21:52:48

HP & UL

Veckodagarna rullar på som vanligt utan att något sådär spektakulärt eller intressant händer. Idag har jag tagit tag i att fylla i lite av ansökningspapperen för havandeskapspenning. Eller graviditetspenning heter det visst nu. Är så mycket frågor och saker man ska svara på och förklara. Och så ska man formulera sig så gott man kan också för att allt ska bli så tydligt som möjligt. Men att ansökan ska gå igenom är jag inte så orolig för. Det gjorde den ju förra gången. Visseligen har jag fått en automatisk staplare men så mycket lättare har arbetet inte blivit. Det har bara blivit lite andra arbetsuppgifter och en del "extrajobb" som jag inte behövde sköta innan. Så hem ska jag, 2 månader innan det är bebisdags och får jag som jag vill blir det alltså den 11 juni :)

Weeeiiii :D Imorn far vi till Västervik och tjuvkikar på våran mini <3 Ska bli så kul. Trots att det bara var några veckor sen sist så har jag verkligen längtat. Har förberett lite frukost också för det är totalt värdelöst utbud av vegetariska smörgåsat i V-vik. Vi var säkert på 3-4 mackar och dyl och frågade efter en vanlig ostsmörgås till Percy som är vegetarian men nope, fanns ingenstans. Helt sanslöst. Men då kommer mitt bröd till nytta iallafall. Bakade liiite för många semlebullar. Typ 8 för många eller nåt ;) Men de funkar utmärkt även som smörgåsar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: