2011-03-25
 19:24:35

I'm back...

*Pust* Har varit mycket de senaste dagarna. Föräldramöte, bilreparationer, bilbesiktning och sånt som tagit tid. Ja tid av min lediga tid när man bara vill ta det lugnt. Denna helg är verkligen efterlängtad!

Idag ville plutt ha taccos :) så så fick det bli. Köpte mild taccosås denna gång så han också skulle kunna äta av den och det uppskattades :P

Jo, Percy berättade när jag kom hem från föräldramötet att Kevin hade frågat efter mig flera gånger och sagt "-Kevin lessen"... Min lille gosplutt <3 Han hade självklart kul hemma hos Percy men jag har nog aldrig sagt hejdå till Kevin och åkt bort sådär på kvällen innan och det tyckte han nog var lite konstigt. Kändes nästan som man blev tårögd när man kom hem och hörde det. Ville bara väcka honom och krama om honom. Den lille pojken är det finaste som finns!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: