2011-03-13
 21:35:59

Fullt upp hela dagen

Vilken dag, vilken dag... Tempot har varit av den sorten att jag kommer somna gott ikväll. Startade som tur var med en lugn morgon framför tv'n med familjen för att sedan gå ut och grilla korv på gräsmattan. Kevin var trött så ögonen gick ihop innan han hade tuggat klart där han satt på stolen.


Medan Percy var inne och la plutt så tog mamma och jag våra hästar och gick en sväng. Båda pållarna va precis stolliga för det var tyvärr ett tag sen de fick komma ut och röra på sig. Humulin hade mer än gärna velat dra iväg och bralla av sig! Men med lilla fölis i magen får hon allt ta det lilla lugna :)

Väl hemma och inne igen så fortsatte jag faktiskt riva lite tapet i Kevins rum. Kevin hjälpte till så gott han kunde!

Om ni tycker det ser konstigt ut så är det bara skarvarna som behöver rivas bort då resten sitter som berget...


Efter det var det dags att klippa färdigt Kevins hår. Hann bara bakhuvudet igår hehe så han har sett lite rolig ut, men vill man inte sitta still så vill man inte... :) Glömde ta ett kort på hans nya "frisyr" men får göra det imorn.

Sen forsatte denna hurtiga dag med att göra egen pizza. Inte dumt det! Tyvärr hann vi inte vänta på att en riktig pizzadel skulle jäsa så det fick bli sconesdeg. Funkar bra det också. Nåt jag däremot kan rekommendera är att göra egen tomatsås att ha i botten. Kan lägga ut ett recept imorn om jag kommer ihåg. Blir stor skillnad på smak än om man bara kletar på ketchup eller tomatpuré...

Nu har jag så grymt ont i ryggen så att göra nåt mer ikväll är inte att tänka på! Tror den korta (!) promenaden med hästarna gjorde sitt med min taskiga kondition. Dessutom är jag rädd att jag kände av foglossningen lite. Usch, det är nåt jag gärna slipper denna graviditet...! Det är hemskt att inte kunna gå ordentligt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: