2011-03-14
 22:00:53

trött på att va trött


Trött idag. Har redan sovit 1 1/2 timma jämte Kevin men ska nog joina honom nu igen för resten av natten. Bara att hänga upp lite tvätt och så innan... Elände det här med att man ska va så förjordat trött! Borde inte bero på järnvärdet längre eftersom jag knaprar tabletter för fullt. Vårtrötthet? Nja, vet inte vad man ska skylla på... Kanske att jag är gravid. Ja, det verkar ganska logiskt. Kan det va så? Hoppas det blir bättre snart iallafall för det känns inte som jag gör annat än sover...









tHERESe
PUBLICERAT: 2011-03-15, 12:40:58 | URL: http://vonpixie.blogg.se/

jag letade ivrigt efter något som såg något okej ut innan babysimmet började. Fick tag i en "ganska så okej" på inter sport men det är absolut inget jag vill gå omkring i sommar haha. Nja jag får se, kanske har det börjat komma in lite mer i butikerna.

Tack, ja jag gillar hårfärgen nu, lite brunsvart typ.



När jag var gravid var jag trött i omgångar. I början av graviditeten var jag jätte trött sen började jag med järntabletter och sen i v 26 kom tröttheten igen, för o inte tala om slutet hehe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: