2011-03-10
 08:18:49

sovit i 12 timmar...

Skulle lägga Kevin igår kväll. Han va så trött så vi la oss vid halv 7 i sängen och läste som vanligt en bok innan lampan släcktes. Det dröjde inte länge förrän han sov... och jag med! Det tillhör i och för sig inte ovanligheterna men Percy och jag brukar alltid väcka varandra när det varit tyst på övervåningen lite för länge :) Vaknade vid 20:02 och tänkte att NU är det dags att gå upp eftersom det oftast är nåt bra på tv vid 8 och så tyckte jag det var märkligt att P inte ropat på mig än... Helt plötsligt hör jag honom i trappan, kollar på klockan... gaaah 23:30. Jag hade somnat om och Percy hade somnat i soffan. Det var den kvällen det :/

Pigg var man i morse dock! Kevin och jag gick upp kl 07:00 och det är inte vanligt för oss när vi är hemma. Nu är det dags för lite frukost säger magen min. Är väl nån liten där inne som är hungrig ;) Resten av dagen då? Hm... tror det finns stora möjligheter att vi snor ihop både lite chokladbollar och även ett nytt bak av semlor. Blir nog bara halva satsen denna gång isåfall... hehe.

Jo, haha, vad roligt det är när ens barn börjar säga saker och utryck som vi här hemma aldrig nånsin sagt. Så fort det dunkar eller låter här så säger han -"pang i bygget" hehe. Han måste ha hört det på förskolan.


tHERESe
PUBLICERAT: 2011-03-10, 13:30:46 | URL: http://vonpixie.blogg.se/

Sv: Ja det visade sig att min barnmorska inte mätt fel utan det var denna doktorn. dem mätte på olika sätt. Dessutom när jag gjorde en gynundersökning så var hon jättehårdhänt så jag blödde resten av den dagen men det var tydligen "helt normalt".

Vad tror du det blir då? Vore fint med en liten tjej nu va .. jag menar då har ni en av varje hihi :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: