2011-03-10
 16:43:18

snarkar ikapp

-"Gomorron"! Ja, det var vad Kevin sa när vi vaknade för en halvtimma sen. La Kevin för att sova middag kl 12 och vid det här laget vet ni väl alla att jag inte brukar kunna hålla mig vaken när han har stängt sina små blå. Blev en lur på dryga 4 timmar hehe. Behöver vi sova då eller vad är det frågan om? Jag som skulle göra så mycket idag. Baka både semlor och chokladbollar. Fast kvällen är ju inte slut och nu är jag dessutom piggare än jag brukar vara vid den här tiden så visst kan det va så att det blir lite bakdoft i stugan här ändå :)

Hepp, Percy kommer hem från jobbet om 5 min sisodär och jag har inte ens tittat i frysen än... Får faktiskt bli nåt så enkelt som varma mackor med champinjonstuvning. Inte behöver man krångla till det alltid!

Höres senare igen förmodligen. Om jag inte somnar...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: