2011-03-01
 20:27:47

snabbinlägg i reklampausen

Blir inte så mycket inlägg nu när man jobbar märker jag. Så fort jag hämtat pluttis på förskolan och kommer hem har man fullt upp med mellis och lek, sen ska man laga mat och fixa stallet så timmarna rullar på ganska fort.

Tack säger jag till förskolan denna vecka för den har gjort att Kevin har kommit in i rätt dygnsrytm igen. Efter att ha varit hemma i 1 1/2 vecka är det inte så populärt att gå och lägga sig kl 7 på kvällen om man säger så. Men både igår och idag har han slocknat på 5 min. Idag somnade han redan vid 18:20! Och vad LÅNG kvällen blir då. Känns som kl skulle va halv 10 redan men inte... :) Nähepp, nu är reklamen på tv slut hör jag. Tebax till soffan, mitt te och "Sofias Änglar". Får se om jag hinner/orkar kika lite mer här sen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: