2011-03-12
 10:31:16

Sko-REA!

Tänk om man kunde vakna så "fort" som Kevin gör på morgnarna... Han slår upp ögonen, inser att det är morgon och börjar hoppa i sängen och skratta. Som tur är tycker han om att läsa några böcker för sig själv i våran säng så jag får ligga och dra mig lite. Men vid 06:50 var det bara att hoppa i mjukisbyxorna och gå upp. Japp, ni läste rätt! Kl. 06:50...! Jag...! En lördag...! Det tillhör INTE vanligheterna så jag är väldigt glad att jag har en son som är morgonpigg åtminstone ibland :) för när man själv är pigg och utvilad är tidiga morgnar väldigt mysiga!

Snart ska jag ta med Kevin och mormor till Vimmerby för att köpa nya kängor till plutt. Eftersom mamma är förskolelärare har hon sett ett antal små barnfötter springa omkring i olika skor och kan därför ge lite tips och råd om saker man som oerfaren småbarn-sko-köpare inte tänker på. De har 50% REA på Nymans skor just nu för er som inte vet det!

Nu vaknade visst Percy också så vi ska väl passa på att fika lite med honom. Och i eftermiddag ska jag försöka hinna klippa lillplutts kalufs. Kanske kommer upp lite bilder på det senare.

Ha en superbra dag alla fina!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: