2011-03-21
 15:07:14

"I like big butts..."

Jag var och hämtade ut ett paket i förra veckan. Det har jag inte skrivit om kom jag på... Hade ju beställt lite badkläder osv. Gardinen överträffade mina förväntningar och passar utmärkt där den nu hänger i köket! Percys jeans satt som ett smäck så han blev också nöjd! :) Min bikini däremot var ingen fullträff. Den va skitsnygg och så och överdelen satt helt ok. Piff & Puff var nöjda men kände sig kanske en liten aning inklämda haha. Det är ju så fult när man ser, oftast lite äldre kvinnor med dubbelbröst! Haha. Ni vet när de har en för liten bh så det liksom väller över kanten och blir 4 bullar istället för 2. Men det är ingen risk här för som tur är är man skapt med ett par som det ej är några problem att få in i en B-kupa. Bikinibyxorna passade tyvärr inte alls. Jag har för stor röv ;P Har alltid kunnat ha strl 36, åtminstone innan första graviditeten men nu är det väl bara att inse att man fått lite mer att ta i hehe.

Min snälla och omtänksamma sambo tyckte iallafall det var väldigt roligt och stöttade mig genom att gå runt och sjunga till denna... hahaha.

 

Han är så snäll min älskpälsk :)


Anonym
PUBLICERAT: 2011-03-21, 22:36:59 | URL: http://vonpixie.blogg.se/

Sv: Ja hon käkade tvål, alltså sån hård handtvå. Fattar inte .. är det inte väldigt mycket ämnen i det som är skadliga för både sig själv och barnet :O hehe.



Vad tråkigt att inte bikinitrosorna passade, men du får spara dem och ha dem till nästa år.. rumpen krymper säkert tillbaka efter lill*n kommit :)

Ja la med på mig på röva haha, skittråkigt ;p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: