2011-03-03
 21:57:50

Hoho

Här ekar det plötsligt tomt på inlägg :/ Har faktiskt haft lite dåligt samvete för det. Förklaringen är dock att orken tryter och timmarna går för fort. Jag har, som jag tidigare beklagat mig över, inte mått så bra. Var påväg att ringa vårdcentralen härom dagen för att kolla så jag inte har lunginflammation men plötsligt kände jag mig lite bättre och hostade inte lika mycket längre. Har envisats med att jobba denna vecka iallafall så jag är fortfarande trött, hostar och har stundtals ont i halsen men det går defenitivt åt rätt håll! Men man orkar inte så mycket på kvällarna. Och orkar jag så har jag inte haft tid att sitta vid datorn. Har precis klippt Percy i en timme sisodär och nu har jag faktiskt bytt ut tv'n mot datorn för en stund innan det är dags att lägga sig.

Imorn är det tveksamt att jag hinner uppdatera så mycket då vi ska iväg med jobbet och äta och bowla... Har verkligen ingen lust men det är väl bra att komma ut lite har jag hört. Även detta blev ett snabbt inlägg och jag lovar att jag ska ta mig tid till att svara på era fina kommentarer samt skriva lite mer intressanta saker här.

Nu ska jag äta klart kvällsmaten bestående av smörgås och saft. Yammi... NOT! Va såå sugen på ett STORT ölglas, ja inte öl såklart, utan o'boy. Men nej då... Jag har inte knaprat nån järntablett än idag så mjölk går inte dricka :(

Hm. SKÖNT med helg snart iaf! GoNatt


Therese
PUBLICERAT: 2011-03-03, 22:35:51 | URL: http://vonpixie.blogg.se/

Usch krya på dig och försök ha så roligt imorgon :)


Therese
PUBLICERAT: 2011-03-05, 13:43:02 | URL: http://vonpixie.blogg.se/

Sv: Ja det är lustigt. Vi har inte heller lämnat bort Thore mer en några timmar då och då men man tänker HEEEELA tiden på hur han mår och har det. Igår grät jag haha. Det är så lustigt, ibland är man så utmattad att man tänker åh vad skönt om man kunde få sig ett par timmar barnledigt men när man väl har det då är man toknervös haha. Det är väl det som kallas kärlek hihi.

Kom du iväg på lite bowling igår?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: