2011-03-21
 14:44:36

Håller tummarna för 3 mån

Började idag räkna hur många dagar jag har kvar att jobba OM jag får HP och kom fram till att det inte ens är 3 månader! VA? Inte ens TRE månader? Nä, precis... Känns helt otroligt och alldeles underbart! MEN det är ju som sagt under förutsättning att jag får  HP'n beviljad. Och ska jag få det gäller det ju att jag får tummen ur och skickar in pepperena. (Hur stavas det egentligen? Papperna? Papprena? Måste googla... lalala... Finns tydligen olika sätt att skriva det på. Hittar inget om vad som skulle vara det "rätta"...) Förra gången tog det 2 1/2 månad att få svar. Fick klartecken bara några dagar innan jag "slutade" :/

Ringde BM idag iallafall och hon skickar moderskapsintyget idag så ikväll ska jag sätta mig och fylla i t.ex. "Hur många lyft jag gör per dag". "Hur mycket varje lyft väger i kg" osv osv. Där har ni min kväll. Funny Bunny. NOT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: