2011-03-31
 20:30:09

elände

Jag börjar sakta förvandlas till en zombie! Kevin har inte ätit på 4 dygn... Snälla magsjuka GE UPP!!!!! Jag tycker så synd om honom :,-(  Han lilla bullmage har försvunnit. Och när han inte klarar av att få i sig nånting så orkar han ju inte göra nåt heller och det blir bara gnälligt och eländigt. Percy var på apoteket idag och skulle köpa vätskeersättning. Han dricker någorlunda mycket men kissar lite för sällan så vi skulle gärna få i honom lite mer. Men ersättningen var såklart slut :/ Det har gått åt som smör sa de för tydligen är det många små som drabbats av maginfluensa nu. Nu på kvällen har han dock druckit mer än han gjort tidigare dagar så det var skönt.

Nu när jag kom in från stallet ligger båda mina killar uppe i min säng och sover. Tror inte jag ska väcka Percy heller för han var minst lika trött som Kevin idag och behöver definitivt några extra sovtimmar. Istället ska jag nog ta en dusch för att sen njuta av att bara få sitta stilla i soffan en stund. Det borde inte få va ok att va såhär trött i kroppen och skallen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: