2011-03-20
 19:55:00

cravings

Med tanke på mina senaste inlägg ser det ut som att jag inte gör annat än äter... Ärligt talat borde jag nog dra ner lite på sötsakerna. Det trodde jag aldrig att jag skulle säga men det har faktiskt blivit en hel del bakande och fikande på senaste ;) Folk pratar om olika cravings man har när man är gravid. När jag var väntade Kevin hade jag ett ständigt och väldigt stort sug efter smörgåsgurka hehe. Lite lagom nyttigt! Och den här gången är det väl kakor då tyvärr... Vill ju inte få en jättestor bebis :/ men jag har än så länge inte gått upp så mycket så det är nog ingen fara. Gått upp 3 kg så nu väger jag 57. I vecka 18 läste jag att man då "skulle" ha gått upp mellan 3-5 kg.

Jaja bättre med kak-cravings än att va besatt av att äta snö iallafall som jag läste om här om dagen. Det är ju nåt jag inte kan fatta! Hon kunde inte sluta äta snö. Även om hon nu va så sugen på snö så kan jag inte förstå hur hon kunde stoppa i sig det. Snacka om att få i sig bakterier... Man är väl ändå extremt försiktig med att få i sig massa skit när man har en liten känslig bebis i magen!!? Men det finns ju folk till allt...


Anonym
PUBLICERAT: 2011-03-20, 23:10:31 | URL: http://vonpixie.blogg.se/

jag såg en på tv som inte kunde äta tvål :s

folk verkar lite dumma i huvudet. Så håll dig du till kakorna hehe :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: