2011-03-06
 21:39:29

allla dessa FB-"vänner"

Har hakat på flera av er andra och börjat rensa bland mina "vänner" på Facebook. De som blir kvar är självklart familj och släkt, även en del "bra att ha kontakt med"-människor så som hästfolk osv. Sparar även de fina som är eller nån gång har varit bra vänner. Frågan är bara vad tusan man ska göra med alla gamla klasskompisar... Är det nån idé att ha kvar dessa på listan? Svar: Ja, om man är nyfiken på vad de har för sig. Men frågan är om jag verkligen är så intresserad av det? Eller ska man enbart ha kvar personer som man faktiskt skriver med ibland. Det har redan rykt ett 30-tal personer. Är DU en av dom så beror det antingen på att vi faktiskt inte känner varanda, har kanske setts i skolan men har typ aldrig ens sagt hej. Eller så är jag bara trött på att läsa om att du ska dammsuga...! :S


Therese
PUBLICERAT: 2011-03-07, 09:57:50 | URL: http://vonpixie.blogg.se/

Facebook är så störande ibland haha. Hej nu har jag vaknat, hej nu har jag gått,hej,godmorgon,hej jag måste uppdatera e gång i minuten, hej hemskt mycket hej

haha


Maria
PUBLICERAT: 2011-03-07, 23:16:06

skulle bara säga att du har en fin blogg! många fina bilder


Cim
PUBLICERAT: 2011-03-08, 14:14:05

Sv. Maria: Ååh tack så jättemycket, vad glad jag blir! :) Jättekul att nån berättar vad de tycker. Hoppas allt är bra med dig!? kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: