2011-06-16
 21:39:27

Missade visst förskolan :P

Dagen blev inte direkt som jag tänkt mig... Kevin och jag börjar komma in i våra nya rutiner så vid 08:50 va vi redo att fara till förskolan. Tog vårt pick och pack och gick ut till bilen... ja, det va just det... bilen... Det fanns ingen bil där. Då slog det mig att jag och min lika trötta Percy kom överens igår om att, -"ja men jag ska ju ingenstans imorn så du kan ju lika gärna ta Opeln till jobbet" -"Ja, det kan jag göra"... Bara det att barnstolen sitter i Opeln och Kevin hade en dag kvar på förskolan denna vecka. Såå långt tänkte vi visst inte :P Bara att ringa fsk och förklara läget.

Hade lite planer för dagen här hemma. Bl.a. göra klart grinden men att ta fram målarfärg är inte att tänka på med en 2åring med inbyggd turbo som ska göra 5 olika saker samtidigt (inklusive hjälpa till att måla)!

Hua, trots att jag deckade jämte Kevin i sängen efter lunch så är jag helt slut efter denna dag. Man kan ju inte påstå att jag har semester bara för att jag inte jobbar...!

Nu blir det te och nybakat bröd :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: