2011-06-15
 20:55:22

Lista

Inget o göra så jag googlade "blogglistor" och hittade denna...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Kevin blev superduper-glad över att träffa sina fsk-kompisar igen.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Åt frukost med sonen i soffan och kollade på barnprogram.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Skrev ett annat blogginlägg. (Hm, kanske dags att hitta på nåt annat...)

Det sista du sa högt: "Hehe ge dig..." till Percy om ett dataspel.

Det senaste någon sa till dig: "Level 88, ett blåbärs-vin..." (Tss...)

Vad har du druckit idag: O'boy, en sprite och apelsinjuice.

Vad var det senaste du åt: Smygtog några chipsbitar från skafferiet. Bara älskar OLW's vanliga potatischips.

Vad var det senaste du köpte: Biltvättmedel och avfettning :P

Vad är det för färg på din ytterdörr: White as snow.

Vad är det för väder hos dig nu: Ganska stilla, nästan helt blå himmel och sisådär 15 grader.

Godaste glassmaken: Lakrits när jag va mindre men det var nog då... Jordgubb funkar alltid. Cornetto är ju mums!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jupp

Sover du tungt: Nej, inte sen jag fick Kevin. Nu vaknar jag av minsta lilla.

Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan men faktiskt senast inatt. Va hemskt! Om man nu kunde komma ihåg...

Trivs du med ditt jobb: Kort och gott, NEJ

Favoritklädsel: Jeans och nån snygg topp.

Favoritlåt just nu: Kan inte få "3 små koalabröder" ur huvet så det är väldigt svårt att komma på nåt annat just nu :/

Vad ser du om du tittar till höger: Min älskling :)

Vad gör dig glad just nu: Att jag är ledig och har därmed ork att få ordning på saker här hemma.

Vad ska du göra härnäst: Titta på lyxfällan som  är på paus just nu.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Här är det glatt, men något stressad av P som vill starta tv'n... :P

Favoritgodis: Salta löv!!!

Kläder just nu: Mjukisar och ett rosa linne.

Sommarplaner: Få en bebis :D

Hur många kuddar sover du med: En räcker för mig.

Spelar du något instrument: Nope, men har spelat både det ena och det andra. Det vanliga man spelar när man är liten...

Morgon eller nattmänniska: Hm, morgon isåfall. Är sällan vaken efter 11 nu för tiden haha.

Vad är viktigast för dig: Min familj ♥

Är du kittlig: Mm! Men inte sådär "skönt" kittlig som vissa verkar tycka det är. Jag HATAR att bli kittlad och får panik!

Snarkar du: Inte vad jag vet!

Stjärntecken: Skytt.

Äckligaste insekten: Spindlar av alla de storlekar.

Längtar du mest efter just nu: Vår älskade bebis.

 

Hm... va inte så kul med sånna här listor iallafall... :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: