2011-06-29
 10:08:55

Tapetserings-bilder

Kevin är på förskolan idag och då gäller det att passa på att få nåt gjort här hemma. Kan börja med att lägga ut några bilder jag va uppe och tog nyss (med mobilen som vanligt - därav kvalitén) på Kevins rum och vår påbörjade tapetsering. Så här såg den gamla tapeten ut. Ja, jag har såklart rivit bort skarvarna där tapeten va lös... Syns lite dåligt men den är prickig... Fult prickig och fesrosa!

På vänsterväggen här har vi lagt på en utjämningstapet som vi sedan ska måla över.

Tycker det är så kul när man ser skillnaden... när man ser direkt resultat... :)


Idag blir det att börja med denna garderob...! Nej, jag skäms inte över att visa hur jag bara slängt in allt i garderoberna för att bli av med det och slippa se det hehe. Jag tror inte jag är ensam om att ha nån sån gömma!? Får se vad jag hittar där inne. Kanske blir det några bilder på det? Vet att det ska finna lite skor bl.a. :)


Anonym
PUBLICERAT: 2011-06-29, 10:24:21

T A C K :D

Kommer bli en varm dag hehe.

Nej håller med. Det var bättre förr. Barnavdelningen är ju super. Enda anledningen till att man går in där hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: