2011-06-14
 17:51:26

Sorteringsidé

Blir snart tokig på mig själv... hehe, nu har jag kommit på ytterligare ett projekt jag tänkte börja med snart. (Precis som jag inte har fullt upp redan). Det här med sopsortering... det tänkte jag organisera lite bättre här hemma. Inte skilja på brännbart och kompost för det gör vi inte här i Vimmerby kommun (lustigt nog) men alla glasburkar, konserver osv. Just nu ligger allt sånt i plastpåsar som ligger huller om buller på golvet i stora hallen. Inte så kul så DET har jag nu en lösning på. Eller snart... än så länge finns lösningen i mitt huvud. Tänke avvara en av garderoberna i hallen till detta ändamål. Men detaljer får nog komma i bildformat så småningom :)

Bild kommer (ikväll) även på grinden jag skruvat ihop idag. Har ej spacklat eller målat än men är absolut en bit på vägen att kunna bocka av • trappgrind :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: