2011-06-13
 10:07:51

rubrik...

Första dagen på min "vara-hemma-och-vänta-på-bebis-tid". Hade tänkt spendera gårdagskvällen i soffan med min älsk men när jag la Kevin för att sova så somnade (som vanligt) jag också. Percy tröttnade nog på att väcka mig (förstår det) för jag bara somnade om direkt igen så nästa gång jag vaknade var kl. 08:00 och jag tyckte det var lite varmt i rummet. Såg att jag hade alla kläder på mig och när jag såg mig själv i spegeln satt även sminket kvar samt alla hårnålar. Varken fejset eller frisyren va dock lika smickrande imorse som det va igår... Men pigg va jag! :) Och tänk att Kevin sov så bra och länge han också...!

Nu blir det att göra en lite mer seriös lista en den jag slängde ihop senast. En lista på allt som måste/bör göras så snart som möjligt och många grejer innan det är bebisdags. De dagar Kevin är på förskolan några timmar så hinner jag ju med lite mer än när han är hemma. Självklart är den tiden först och främst till för att jag ska vila men när man gör saker i sin egen takt är det inte så jobbigt.

Hoppas ni haft en kanonhelg! Kram på Er.


Anonym
PUBLICERAT: 2011-06-13, 12:23:55 | URL: http://cherrysmash.blogg.se/

Ja jag har lite telefonskräck. Och det är som du säger. Man övar innan och sen när dem väl svarar i andra änden så blir man nervös och man kan höra sig själv darra på rösten. Nu har det mer vänt för mig så nu pratar jag nästan för fort istället för att darra. Jag vet inte vilket som är bäst haha.

Nej det har blivit bättre med tiden om man jämför med förr men jag tycker fortfarande det är jobbigt. Speciellt om man ska ringa ett samtal som handlar om något man egentligen inte har så stor koll på hehe.


Syverjuni
PUBLICERAT: 2011-10-19, 08:59:18 | URL: http://syverjuni.blogstie.com

nice site keep it up ok



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: