2011-06-11
 20:37:14

Nya tv-bänken

Kan visa hur fint det blev med vår nya tv-bänk som jag skrev om för länge sen. Hade varit på jakt i ja... flera år innan vi hittade nåt vi tyckte kunde passa. (Till humant pris). Och denna sköning blev det :) Jag blev iallfall supernöjd! (Kortet är taget med min mobil och jag vet inte vad jag hade för inställning på för det blev rätt suddigt).

Och min nya blomma som jag är lite kär i är denna orkidé som jag så länge velat ha. Vet ej varför jag aldrig köpt nån... Har nog trott att de är svårskötta men hehe, det var snarare raka motsatsen! Tycker dom är så fina :)


Anonym
PUBLICERAT: 2011-06-13, 11:55:40 | URL: http://cherrysmash.blogg.se/

Åh så snygg tvbänk! Påminner lite om den vi vill ha :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: