2011-06-25
 20:46:58

midsommarhelgen

Har haft en bra midsommar men midsommarafton är liksom julafton väldigt stressig. Man stressar med maten och allt ståhej och när jag dessutom är och känner mig extremt gravid så har jag inte den orken som behövs för att klara av en heldag med kalasande. På kvällskvisten tog jag därför en powernap och vaknade till för att äta lite mer jordgubbstårta.

Idag har det varit lite lugnare. Maten har i princip varit klar sen gårdagen och man har kunnat njuta lite mer av dagen som för övrigt bara har sprungit iväg... :( Det nyttiga man hann med va iallafall att Percy rensade ut det sista från Kevins rum och jag har dragit bort den sista tapeten så imorn blir det att tapetsera :D Kul att det börjar synas lite resultat.

Nu ska Kevin-tårtmonster i säng (han har lyxat med lite sena kvällar denna helg) och sen blir det kantarellmackor för P och mig :d (Inte dumt att ha frysen full med påsar från förra året). Gott gott.

Hoppas Er midsommar har varit som ni önskat. Kram på Er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: