2011-06-28
 20:22:18

Kevin 2 år

Igår fyllde min älskade lilla pluttis 2 år! Jag kan faktiskt inte säga som så många andra att -"Va tiden har gått fort" för jag tycker inte den har gjort det... Det känns som vi alltid haft Kevin hos oss och jag minns knappt vad vi gjorde om dagarna innan han föddes!

Kevin hade inget dagis och på kvällen kom mamma, pappa och Emil över och kalasade. Kevin ville ha glasstårta och det tackar jag honom för för va god den va :) Jag gjorde egen marängbotten som blev helt perfekt och sen kletade jag på bl.a. kvarg och milda visp osv... Super super gott och väldigt uppskattat av de som smakade :)

Sen va det presenter till Kevins STORA förtjusning. Han fick en underbar liten docka av mormor och morfar med egen liten snuttefilt, napp och flaska. Det låter som den dricker välling när man stoppar flaskan i munnen, den kan skratta, gråta, rapa, snarka och några saker till. Jättesöt och Kevin älskar den. Det är mycket bra för utvecklingen vad gäller sympati bl.a. att ha en docka ÄVEN för pojkar. Kevin är så söt när han kramar den så fort den börjar gråta sen säger han -"Bebisen glad nu" med ett léende :)

Av oss fick han en skitsnygg gitarr (i hans storlek).

Även denna som han önskat sig:


Och favoriten:

Han blir tyvärr väldigt ledsen varje gång det är dags att ladda batterierna. Han hade nog velat köra med den heeeela dagarna!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-06-28, 22:18:03 | URL: http://pixiepickadoll.blogg.se/

grattis till lillfisen :)

Ja tack den var snygg för att vara funnen på Lindex haha ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: