2011-06-21
 12:25:00

I valet och kvalet...

Hm, vet inte hur jag ska göra... Självklart kan man inte få hemleverans på det där klädförvaringssytemet vi tänkt beställa från IKEA. Allt annat gick men inte det så det blir ju att åka till Linköping iallafall :/ Frågan är då om man ska beställa hem sängen och det som går iallafall OCH åka dit och köpa resten? Onödigt... JA! Men grejen är att sängen inte får plats i bilen om Kevin ska med. (Måste fälla hela ryggstödet bak och dra fram passagerarstolen så hans barnstol får inte plats). Jag måste alltså åka när han är på fsk. Men hinner jag och orkar jag åka dit och konka på allt alldeles själv?? Man kan säkert få hjälp av nån vänlig själ men bökigt...! Och som sagt, hinner jag innan jag ska hämta honom igen? Krångligt allt blev! :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: