2011-06-29
 12:04:01

Garderoben rensad

TOMT :) (så när som på några gardinstänger)
Här ska det då in nån form av klädförvaringssystem som jag inte bestämt mig för vad det ska bli än.

Hehe, sen behöver jag väl inte tala om vart jag ställt allt... ;) Har lixom inte hittat nån annan förvaring till all skit än. En del va bara att slänga, som gamla barnkläder som mamma sparat men som jag sorterat bort pga, hål och fläckar... Men som jättefina tyger som man verkligen vill spara och göra nåt av så småningom, vart gör man av sånt?? Har ingen plats!

Som jag trodde fanns lite skor längst in i gömmorna. De flesta hade jag glömt att jag hade. Längst till vänster är då mina vardags-stövlar. Haha NÄ, det är min supersnygga dressyr-stövlar såklart som jag haft när jag tävlat.
Inga par är använda så fasligt mycket. Frågan är om man ska spara sånt här. Nån gång kanske man behöver va lite fin och då är man kanske glad att man sparat dom så så får det nog bli. Men det är ju det där med förvaringsutrymmen...


Nicolasgabrielle
PUBLICERAT: 2011-08-23, 07:22:35 | URL: http://nicolasgabrielle.blogll.com

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!


Nicolasgabrielle
PUBLICERAT: 2011-08-23, 07:22:50 | URL: http://nicolasgabrielle.blogll.com

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: