2011-06-21
 18:51:09

Ett fint sovrum igen

Har röjt ett par timmar i vårt sovrum idag. Va verkligen behövligt! Jag hatar kläder på golvet men grejen är att jag för ett tag sen började sortera i min klädgarderob (Har MASSA kläder som är för små mm) men så hann jag inte klart den dagen. Efter det har det inte blivit att jag har fortsatt och misstaget jag gjorde va att jag inte la kläderna i kassar med en gång utan i högar på golvet. Dessa högar har vi sen gått och snubblat över i mörkret så nu låg allt utspritt över hela golvet :/ Pinsamt men sant! Bara att börja om och sortera... Men nu är det klart. HAHA, där lurade jag nästan mig själv. Det som låg på golvet är klart i kassar, jag har resten av garderoben kvar, typ 4/5. Men det orkar jag inte ta nu.

Nu ska jag istället gå upp och lägga iordning alla Kevins böcker och sånt som även dom hamnat på golvet mer eller mindre samt byta sängkläder och vädra ut inna Kevin ska sova. Va kul man kan ha så här på kvällen... ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: