2011-06-14
 09:30:42

Ensam hemma

Helt perfekt att gå upp kl 7 idag, äta frukost i lugn och ro och plocka iordning disken och allt på bänkarna... Slippa stressa iväg till förskolan och jobbet! Nu har jag iallafall varit och lämnat pluttis på fsk. Hans tider är nu tis-tors, 9-14. Han sa några gånger imorse att han inte ville åka till fsk så jag funderade starkt på att låta honom va hemma med mig. Jag vill ju trots allt ha honom hemma. Men när vi kom fram och han hörde sina kompisar blev han överlycklig och jag hann knappt få av honom ytterkläderna förrän han sprang in utan att säga hejdå! Det va helt klart rätt beslut att låta honom va där 15 timmar/vecka!! :)

Känns väldigt konstigt att komma hem till ett tomt hus dock! När man är frisk och pigg känns det bara märkligt att va hemma själv. Men jag ska ta tillfället i akt och göra lite nytta. INTE fastna här. Det är förbjudet! :P Hm, funderar på vart på listan man ska börja... Vid 2 ska Kevin till tandläkaren och då ska jag passa på att köpa skruv till staketet och trappgrinden så dom sakerna kan man inte göra så mycket med än... Får se vad jag hittar på.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: