2011-06-11
 20:18:20

Allt och Inget

Mycket märkligt... På vardagarna får man, vid 05:30, sitta och försöka väcka Kevin länge innan han orkar öppna ögonen! Då vill han INTE gå upp minsan men IDAG, första dagen på min ledighet och dessutom en lördag, då vaknar han, pigg som en mört, vid 05:10!!!? Varför? Det kan man verkligen undra. Tycker det är mycket märkligt. Han gick och lade sig samma tid som vanligt igår så jag hade satt väckarklockan på 7 iallafall. Men men...

Sen va det bilbesiktning med Opeln. Alltid spännande/nervöst att besikta "nya" bilar som man själv aldrig besiktat tidigare. Blev ett par 2:or men inget stort. Väl hemma ringde mamma och undrade om jag skulle med till Vimmerby hehe, så jag följde med in en sväng till. Passade på att köpa målarfärg till staketstolpen så nu vet jag vad vi har o göra imorn. Köpte även världens minsta grimma hehe. En finfin fölgrimma :) Nu är det bara en månad kvar tills min häst får en liten ullboll till fölis :D Spännande!

När jag kom hem för andra gången klev jag in i ett skinande hem! Percy hade städat i flera timmar. Hela undervåningen var alldeles tipptopp :D Då blir man glad! Jag tog tag i några småhögar med tvätt och grejer men orkade inte så mycket mer idag när man gått på stan lite för mycket för vad höfterna/bäckenet tål just nu.

Hepp, dags att hälla upp ett glas läskedryck,  ta fram chipspåsen och sätta sig i det mycket fina och välstädade tv-rummet :) Tack Percy ♥


Lollo
PUBLICERAT: 2011-06-18, 10:09:45

Såg fölgrimman igår, den va jättesöt ju :P smart att du köpte en neutral färg oxå för man vet ju inte om de blir en pojkfölis eller flickfölis tihi :D


Cim
PUBLICERAT: 2011-06-18, 18:18:28

Ja, visst va den söt! :) Va bara tvungen o köpa så man kan titta på den och längta lite... Inte långt kvar nu :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: