2011-06-05
 18:15:28

11-06-05

Full fart hela dagen... Har sågat klart alla bräder. Har även grundat dom på ena sidan samt skruvat ihop dem så nu är alla stolpar klara. Är ganska slut nu. Orkar inte lika mycket längre. Det känns att man har lite mer att bära på och nån smidighet har man knappast kvar i kroppen...

Är slut i huvet också känns det som för jag kommer inte på nåt att skriva :/ Lika bra att skita i detta.

Blev väldigt sugen på morötter och dipp apropå ingenting :P Blir att fixa det till kvällen...!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-06-06, 11:06:27 | URL: http://cherrysmash.blogg.se/

Hej :)

Ja nu har vi boat in oss lite hehe. Ja vi har ett äldre par till grannar. Faktiskt väldigt skönt att inte vara helt ensam om nu något skulle inträffa och man skulle behöva hjälp med nått.

Ja jag fick ett tråkigt mail idag av henne jag skulle köpa grisen av. Tydligen blev det inga kultingar. Jag tycker det är märkligt då hon skrivit att hon lyssnat på dem genom magen med ett stetoskop :s besviken är jag. Hoppas jag hittar en annan uppfödare.

Jag ska inte ha grisen inne även om jag hade velat så skulle Linus aldrig gå med på det haha. Den får bo i ladugården. Annars kan man ha dem inne och dem är bättre än en hund har jag hört. Finns de grisar som går på låda haha.



Skönt att ni avklarat lite på eran lista. Att ni orkar med i värmen.


Anonym
PUBLICERAT: 2011-06-09, 08:09:48 | URL: http://cherrysmash.blogg.se/

Ehm ja jag tycker det var väldigt lustigt. Som jag sa till Linus: vad har hon lyssnat på då? Gaser i magen eller hehe.

Nej det är bara att leta vidare men man blir ju så besviken när man längtat efter något och sen ja .. blir det inget.



Ja o ja dem är jätte renliga :) Mer renliga än oss människor. Men på nått sätt så är det något som säger emot att man ska ha grisen inne hehe. Han kanske får komma in till vinter och värma sig vid brasan ;)

Hittar jag en annan får du ta med dig kevin och komma och titta.



Ja det är lustigt att man ska spara allt till sista sekund. Jag hade med en checklista innan Thore skulle födas.. inte så stora saker egentligen utan det var mest att städa och rensa i alla skåp och få tiden att gå hehe.

På tal om tid, nu är det ju nära för dig. Så roligt för er :D

Jag har en kompis som blev mamma förra veckan till en liten pojke



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: