2011-08-09
 20:57:13

Vilket Bebis-TJAT

Kevin hade lugnat sig innan jag hann utanför dörren från förskolan imorse. Skönt! :) Han tyckte det va kul att va där igen så han får nog fortsätta åka dit imorn och på torsdag också. Eller ja... det går ju inte planera så men han får åtminstonde va där tills bebis kommer. Sen ska hela familjen va hemma i 2 veckor! Tror det är jätteviktigt att vi alla, även Kevin får va tillsammans, eller rättare sagt viktigt att Kevin får va med oss mer än vanligt. Att man ägnar näst intill ALL uppmärksamhet åt honom de första veckorna så han inte på något sätt ska känna sig utanför!!

Får ursäkta att ALLT jag skriver om just nu kretsar kring BEBIS haha men jag kan lixom inte tänka på nåt annat just nu ;) Försökte komma på saker att göra idag och det slutade med att jag fyllde på lite grejer i BB-väskan. Sen satt jag plötsligt o storleks-sorterade små kläder och så hamnade jag på familjeliv.se en stund på det :P Hm, man bara går ju och väntar nu...


Lollo
PUBLICERAT: 2011-08-09, 22:10:02

Rätt tänk!! :)

Nu får vi(iafl jag!) hoppas att bebisen timar så den kommer den 12e! Det är ju bara 3 dagar... Nästan så jag känner mej nervös haha :s


Cim
PUBLICERAT: 2011-08-10, 10:41:25

Haha, rolig du é Lollo. Men du har allt en bra chans för än så länge känner jag nada :P Och förresten... Den 14:e (!) ska den komma, för det va 14:e du skrev ;) Blev osäker själv att jag skrivit upp fel datum så jag fick gå tillbaka o kolla :P Så på söndag...! Kan bli så :)


Lollo
PUBLICERAT: 2011-08-10, 11:24:11

Jaha! :D jo jag tänkte de att den 12 e ju jätte snart haha :P men 14:e it is!! Du kan ju hälsa h*n det från mej, att på söndag är det dags! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: